Masa Itu Emas


Get your own Digital Clock

Wednesday 15 August 2012

Songsang








kehidupan yang dikelilingi dengan budaya sonsang sebelum ini... semua kawan saya hidup dengan penuh sosiall..baru budak kampung..berlagak mcm budak bandar.. pelbagai aktiviti yang x senonoh berlaku di depan mata. sebagai contoh nya lah..minum arak dan maksiat. saya tak mampu menegur dorang...saya xpandai menasihati orang.. tambahan lagi , mereka melakukan perhubungan sonsang..  wlaupun dorang camtue, namun saya tidak pernah terpengaruh dengan cara dorang.. saya tetap berkawan dengan dorang masa tu.. saya tida kawan selain dorang...setelah meningakt dewasa...baru lah pemikiran semakin matang dan dpt bpkir scra rasional.  semakin hari ak semakin menjauh dari dorang...supaya xterjebak dengan gejala sosial dorang tue... antara faktor dorang terjebek dengan gejala sosial ne ..paling utama ofcoz la pengruh dari rakan sebaya, masalah fmly dorang.. tknnan dgn khdupan y ssh..tp dorg bdh xda otak...sdah la ssh...d wt g makin ssh kn fmly.. frust dgn cple..n wt kn ati dorg try tuk cple ngn jntna y sma.. bak kata dorg "NORMAL IS BORING" .. tekanan hidup y melmpau..smpai sgup wt pkra y bodoh.. budak2 mana la nak dgr nsht owg tua...kras kpla sgt.. sampai sekarang usia da meningakt...my friends still gak ngn sonsang nya tue,, semoga hati dorang terbuka tuk kembali ke jalan yang benar...AMIN...

0 comments:

Post a Comment

Sky Blue Bobblehead Bunny

LOVE IT

24/7
Get your Twitter to look nice with aCustom Twitter Backgrounds